- Millenialsi stanowią prawie 25% populacji USA, 20% Polski i zbliżają się do kulminacyjnego okresu wydatków
- Nastolatki wydają po raz pierwszy w historii więcej na jedzenie niż ubrania
- 89% Millenialsów sięga co najmniej raz w tygodniu po zdrowe przekąski
- Wygląda na to, że kolejne pokolenie utrzyma ten trend
- 78% Millenialsów twierdzi, że smak zdrowych przekąsek jest już identyczny lub lepszy od tradycyjnych z niezdrowymi składnikami.
- Liderem w dostarczaniu preferowanego przez konsumentów smaku jest Virginia Dare, oferująca rozwiązania aromatyczne również dla wyzwań związanych z tą kategorią
Millenialsi to osoby urodzone miedzy 1984 (34 lata), a 1997 rokiem(21 lat). W Polsce wg. danych GUS populacja tych roczników wynosi w sumie 7 356 740, czyli 19,23% 38 259 528 populacji w 2018 roku.
„Better-for-you snacks” to określenie dla przekąsek, które mają działanie pro-zdrowotne. W dosłownym tłumaczeniu chodzi o przekąskę, która jest dla ciebie „lepsza”. Zamiast sięgać po produkt o wysokiej zawartości cukru, tłuszczu, soli, sztucznych składników można się zdecydować na naturalny produkt, o krótkim składzie z
naturalnymi aromatami. Zwykle te zdrowe przekąski mają błonnik, wysoką zawartość białka np. grochu i inne zdrowe surowce.
Millenialsi reprezentują około 23,4% całkowitej populacji Stanów Zjednoczonych i zbliżają się do okresu życia, w którym wydaje się najwięcej pieniędzy.
Po raz pierwszy w historii to jedzenie wyprzedziło ubrania i jest na pierwszym miejscu wydatków wśród nastolatków, reprezentując 24% ich portfela. Podczas gdy smak jest wciąż najważniejszym czynnikiem w podejmowaniu decyzji o wyborze jedzenia, zdrowie zaczyna zyskiwać na znaczeniu. Według badania przeprowadzonego przez The Center of Generational Kinetics, 89% Millenialsów zjadło co najmniej jedną zdrową przekąskę „better-for-you-snack” w ciągu poprzedzającego badanie tygodnia. Sześćdziesiąt cztery procent uważa, iż mniej składników oznacza zdrowszy produkt. 79% mówi, że rozumienie czym są składniki w recepturze zwiększa ich zaufanie do produktu. Zaufanie jest szczególnie istotne ponieważ to Millenialsi kształtują wartości następnej generacji zjadaczy zdrowych przekąsek.
Młodzi rodzice Millenialsi faworyzują zdrowe przekąski przy wyborze produktu dla swoich dzieci. Osiemdziesiąt dwa procent kupiło co najmniej jedną taką przekąskę dla swojego dziecka w ciągu miesiąca poprzedzającego badanie. Odrobina powyżej połowy z nich mówi, że ich dzieci chętniej decydują się na zdrową przekąskę niż tradycyjną zapakowaną przekąskę. Wczesny etap rozpoznania i preferencja dla tego rodzaju produktu ilustruje obecną siłę, która utrzyma się w nadchodzących latach.
Siedemdziesiąt osiem procent Millenialsów mówi, że zdrowe przekąski smakują tak samo albo lepiej niż tradycyjne pakowane przekąski. Wcześniejsza przepaść w smaku między tymi kategoriami zatarła się dzięki zaawansowaniu aromatów maskujących i modelujących, które pomagają tym produktom wspaniale smakować. Liderem w dostarczaniu preferowanego przez konsumentów smaku jest nowojorska Virginia Dare.
Aromaty spożywcze tej firmy pomogą Państwu stworzyć wachlarz zdrowych przekąsek, które będą faworyzowanym wyborem przez generacje. Nasze aromaty maskujące mogą asystować przy przezwyciężaniu nieprzyjemnych posmaków nieodłącznych dla charakterystycznych składników tych przekąsek i dostarczają konsekwentnie profil smakowy, którego oczekuje konsument. Aby dowiedzieć się więcej o naszych możliwościach, prosimy o kontakt.